
Någon gång förra året kontaktade Petra mig. Hon ville ge sin bonusdotter Maja en fotografering i 18-årspresent. Givetvis sa jag!
Tiden gick och vi fick ställa in på grund av oväder och sjukhusbesök, men denna helgen så möttes vi vid Sundholmen och allting blev så magiskt!
Maja hade med sig sin pojkvän Hampus och sin hund Wille och tillsammans så blev det två härliga timmar i ett naturreservat som verkligen inte kunde visat sig från en bättre sida. Jag har fått lov att visa några bilder här så här kommer en liten sneakpeak.











Som jag har saknat att ta foto-jobb, så detta blev en perfekt start!
En riktigt ljuvlig lördagsförmiddag.
En kamera, kärlek och väldigt bra väder.



Lämna ett svar